مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس ، قرارمان این نبود!

یوونتوس ، قرارمان این نبود!

ایجنت نتو اعتراف می کند که اگر یوونتوس به دنبال فرد دیگری برای جانشینی بوفون باشد، می تواند یوونتوس را ترک کند.

 

مدیر کل یوونتوس جوزپه ماروتا این هفته اعتراف کرد که این تیم به دنبال جانشینی شماره ی یک افسانه ای اش می باشد، او بعد از جام جهانی 2018 بازنشست خواهد شد.

 

استفانو کاستانیا در مصاحبه ای با گاتزتا مرکاتو تصریح کرد:

 

این چیزی نبود که ما بر سرش توافق کردیم. وقتی نتو انتخاب کرد که به تورین بیاید و به یوونتوس بپیوندد و به او یک مسیو واضح و مشخص برای پیشرفت ارائه شد. حالا اگر به این فکر می کنند (که کس دیگری باید جانشین بوفون باشد) ، پس ما هم به دنبال راه حل خواهیم بود.

 

او ادامه داد:

 

نتو همین تابستان درخواست خروج به صورت قرضی داده بود تا بتواند بازی کند، اما باشگاه از او خواست که بماند و به عنوان جانشین بوفون باشد. او خود را در اختیار باشگاه قرار داده است، اما با توجه به اهدافش با تیم ملی برزیل، فکر می کنم همه ی شرایط برای بررسی او در جای دیگر در همین ژانویه مهیا باشد. نتو بدون شک به یوونتوس وابسته است، چون او یووه را باشگاهی سطح بالا می داند، او اگر هم اینجا را ترک کند علی رغم میل باطنی تن به آ خواهد داد، اما در این نقطه از زمان ما باید دور هم بنشینیم و همه چیز را روشن کنیم.

 

ایجنت نتو در پایان گفت:

 

من این را برای خیر و صلاح خود یووه می گویم، اما در عین حال نفع بازیکن حرفه ای مثل نتو که در تمام اروپا تحسین می شود و بخش زیادی از دوران حرفه ایش را پیش رو دارد را هم در نظر می گیرم. یوونتوس نمی تواند با کریر بازیکن فوق العاده ای مثل او که در تمام اروپا خواهان دارد بازی کند. او همین الان هم یک دروازبان درجه ی یک است و می خواهد در تمام دوران حرفه ایش شماره ی یک بماند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: